Cuvânt Înainte

Conferința de toamnă a Districtului 2241 România și Republica Moldova va avea loc în Baia Mare, organizată de Cluburile Rotaract Baia Mare și Rotaract Baia Mare T.E.A.M.

Când zici Baia Mare te gandeşti fie la un oraş minier şi industrial, fie la locul unde aproape se agaţă harta-n cui. Parcă, parcă, dacă te bazezi pe asta, oraşul nostru nu se încadrează în lista oraşelor pentru care ţi-ai împacheta lucrurile, te-ai urca în tren/maşină/avion şi ai străbate kilometri buni prin ţară să-l vezi.

Dar dacă o mină închisă îşi deschide porţile pentru o conferinţă, ce ai zice?
Dacă o hală industrială de producție ar găzdui Gala Dinner, ce ai zice?
Ce ai zice dacă horinca ar fi la discreţie?
Ai zice că e musai să vii la Baia Mare?
Hai să te vedem, inscrierile se fac chiar aici.

Program

Vineri

16:00-20:00 Primirea invitaţilor
20:00-22:00 Cină @ Hotel Mara
22:00-05:00 Party

Sâmbătă

07:30-09:30 Mic dejun la hotel
10:00-11:45 Conferinţă Rotaract - Sesiunea I @ Galerie Minieră
11:45-12:00 Coffee break
12:00-14:00 Conferinţa Rotaract Sesiunea II @ Galerie Minieră
14:30-15:30 Prânz @ Hanul Igniș
16:00-18:00 Traninguri @ Muzeul de Istorie
18:00-20:00 Timp liber / Proiect districtual Interact (We like to movie – competitie de scurtmetraje)
20:00-22:00 Gala dinner @ Hala
22:00-06:00 Trash the suit/dress Party @ Hala with DJ SHIVER

Duminică

07:30-11:30 Mic dejun și check-out
12:00-13:00 Prânz (opțional)
13:00 Vizitarea orașului (opțional)

Traininguri

( Dorim să oferim fiecărui participant șansa de a participa la trainingul care răspunde cel mai bine cerințelor sale. Deoarece există un număr fix de locuri la fiecare dintre traininguri, vă rugăm să alegeți două opțiuni de training dintre cele patru, opțiuni pe baza cărora veți fi distribuiți la trainingul dorit. Prima distribuire se va face după opțiunea 1, iar în cazul în care se va depăși numărul de participanți pentru unul dintre traininguri, se va redistribui pe baza opțiunii 2):

a. Fundraising (30 locuri)
Colectarea de fonduri reprezintă o componentă valoroasă a procesului de întărire a organizaţiilor şi a comunităţilor; contribuţiile băneşti (şi non monetare) sunt necesare acestora pentru a-şi realiza activităţile planificate. Obţinerea de resurse este prin urmare o sarcină dorită şi onorabilă. Colectarea de fonduri este o ocupaţie la care ar trebui să contribuie toţi, şi pentru care ar trebui toţi să fie responsabili. În activitatea de colectare de fonduri nu există soluţii rapide, nu există scurtături magice. În schimb, munca susţinută zi de zi în cadrul Organizaţiei, a tuturor persoanelor care fac parte din Organizaţie şi în special a persoanelor implicate direct în activitatea de colectare de fonduri – vor duce la dezvoltarea unei strategii efective a paşilor mici.

b. Time Management (30 locuri)
Time management este strategia de zi cu zi care te ajută să profiți la maxim de timpul disponibil, cu maxim de rezultate. Managementul timpului este, prin excelenţă, un management prin obiective. Planificarea eficientă a timpului înseamnă stabilirea obiectivelor şi asumarea responsabilităţilor ce ţin de atingerea acestora.

c. Public Speaking (30 locuri)
Discursul public (public speaking) reprezintă „înotul” disciplinelor sociale, întrucât exersează numeroase abilităţi şi solicită cunoştinţe din mai multe domenii de expertiză, precum: dicţie, comunicare non-verbală, elemente de psihologie a comunicării, tehnici teatrale, managementul timpului, tehnici de persuasiune și influențare etc. Capacitatea noastră de a comunica public, fie că vorbim despre discursuri sau prezentări, este astazi indispensabilă pentru că de fluența, puterea și persuasiunea cuvintelor noastre atârnă de multe ori reușitele profesionale și personale pe care ni le dorim.

d. The power of storytelling (30 locuri)
Trainingul este construit în jurul ideii că poveștile ne pot schimba lumea. Fie că ești jurnalist sau om de comunicare, marketer sau publicitar, IT-ist, artist, ONG-ist, antreprenor sau arhitect, poveștile te pot ajuta să-ți promovezi ideile, să crești o comunitate, să motivezi și să inspiri.